mereni zkratu na plosnem spoji

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Listopad 2 16:07:48 CET 2015

Já jsem si udělal toto http://pandatron.cz/?128&slusmetr . Trochu jsem to
vytunil :-) o li-pol článek, měnič na 9V a USB nabíječku na ten li-pol (to
vše v malé universální krabičce), ale ještě jsem to nepoužil. A když jsem
to chtěl použít na prozvonění kabelu ve zdi, protože jsem jako na potvoru
nic jiného neměl po ruce tak to nefungovalo, protože byl kabel moc dlouhý
:-)