OT Pneu v TP

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Listopad 2 10:43:51 CET 2015

 2.11.2015, 10:39:15

A neni jednodusi, nez prehazovat gumy ze sluzebaka, vzit
telefon a na STK zavolat, jak se k problemu stavi oni ?
Tedy na to STK, kam hodlam jet, nikoliv na jine, nebot tam mohou mit
jiny pravni nazor (coz je ve stredoevrobskem repkostanu vic nez zakon).

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz