mereni zkratu na plosnem spoji

Pondělí Listopad 2 01:13:24 CET 2015

Myslím že u Microchipu si vyberete. Offset buď 0,15 mV, ale pokud to
nebude v celém rozsahu teplot a napájecího napětí, tak pod 0,1 mV.
http://www.microchip.com/pagehandler/en-us/products/analog/linear/operational-amplifiers.html
MCP6032 má při spotřebě 0,9 uA/OZ 4V/ms. Kdyby jste chtěl přesnější, tak
MCP6V12 při 6,5 uA/OZ má offset 8 uV, 30V/ms. Jen bacha na tyhle OZ,
chtějí v obou vstupech přesně stejné odpory. Je tam střídavá složka od
přepínání (kompenzace offsetu) a musí se s tím počítat.
Anděl