ako vyriesit "ostrovny meraci system" do vonkajsieho prostredia

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Neděle Listopad 1 12:09:09 CET 2015

Po dalsich uvahach ten palivovy clanok vobec nevyzera zle. Problem je
- ako zvycajne - s cenou. Kedze bude treba kupit nie len jeden, ale
zrejme aspon dva (kvoli rychlemu servisu, ak by bol treba), zacina to
celkom pekne nabublavat na cene, ale uvidime co na to zakaznik. Zatial
sa tvari, ze ma velke svaly a nema problem zaplatit, takze mu skusime
vypracovat projekt a cenovu ponuku, nech sa ukaze.
V zalohe je aj to riesenie so solarmi, mimo konferencie som dostal
zopar tipov na ludi, ktori by mohli pomoct.

Este raz dakujem vsetkym ktori sa zucastnili - v konferencii aj
sukromne - svojimi postrehmi, radami a kontaktmi. Pokial naberie
situacia nejaky vtipny vyvoj, dam vediet.