mereni hladiny v nadrzi

Tomáš Mazouch mazouch na ica.cz
Neděle Květen 31 20:41:07 CEST 2015

Dne 31.5.2015 v 18:56 Pavel Urbancik napsal(a):
> Zdravim konferu,
>
> Neresil nekdo podobny problem. Rad bych vedel kolik vody je v jimce.
> Ted mam plovakovy spinac a protoze na PLC je volny analogovy vstup tak me
> laka merit hladinu primo.
>
> Nema nekdo odkaz na nejakou jednoduchou konstrukci? Kapacitni, ultrazvuk,
> atd.

Resil, akorat jsem to jeste nedotahl. Pokud je pobliz zdroj tlakoveho
vzduchu, je vec celkem snadna - diferencialni senzor tlaku a nejaky
prevod na smysluplnou hodnotu (mam valcovou nadrz nalezato, takze bez
prepoctu z toho rozumny udaj neziskam).

Vyhody - do nadrze vede jedna hadicka na dno. Cidlo a elektronika vubec
neprijde do styku s vodou, muze byt v podstate kdekoliv a v dostatecne
vysce nad hladinou.

K dokonceni mi schazi nejaky maly elmag ventil, chtel bych do toho pred
merenim jen fouknout a pak teprve merit se zavrenym privodem vzduchu,
aby cidlo "neposlouchalo" vibrace vzduchu (zdrojem bude dmychadlo k COV,
ktere mam hned vedle).

   TomM