Primosmesujici RX pro KV - prekopani JUMA RX1

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Neděle Květen 31 18:50:16 CEST 2015

Tohle by mohlo být vysvětlení. Oni radioamatéři asi mají své zkušenosti.
Tohle je sice odolné proti silným signálům mimo (sub)harmonické (možná
jen liché, už si to nepamatuji ale počítal jsem to) přijímaného
kmitočtu, ale největší ruchy jsou stejně asi mimo pásma, takže to může
pomoci. V každém případě na vstupu musí být filtr. Díky.

Mrazík