Primosmesujici RX pro KV - prekopani JUMA RX1

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Neděle Květen 31 16:04:32 CEST 2015

Myslím, že ne.
Je rozdíl přímosměšující přijímač (vstup se směšuje přímo na audio - bez
mezifrekvence) a samokmitající směšovač (případně superreakční přijímač).

Samokmitající směšovač pokud není předřazen ještě oddělovací stupeň bude
trochu vysílat. U přímo směšujícího přijímače není důvod proč by měl
cokoliv vysílat ven (pokud to není blbě udělané)

Zapik