Problém s elektronickou zátěží

Sobota Květen 30 22:58:35 CEST 2015

Je fakt, že pro menší výkon není potřeba kombinovat R+T. Ale taky jde o
to, co má ta zátěž dělat. Pokud jen zatížit zdroj nějakým proudem, pak
tam může být cokoliv. Pokud se má testovat dynamické chování zdroje, pak
bude asi rozdíl, jestli je zdroj zatížený odporem, nebo konstantním
proudem - i z hlediska tlumení případných zákmitů.