perspektiva řady Xmega od Atmelu

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Sobota Květen 30 13:13:41 CEST 2015

No ono už je to 20 let, pamatuji si to opravdu dost matně a to jen
proto, že mě zaujal přístup toho mladého muže k řešení - když to chodí,
tak necháme ten debug. Prostě problém byl někde v neinicializovaných
proměnných.
Rozhodně nechci nadávat na MSVC, jen jsem chtěl upozornit, že i tady
musíte vědět, co děláte. Stejně je to i s GCC nebo čímkoli jiným.

Mrazík