OT plutie na OS, was OT: Jak spustit na Linuxu program bez instalace?

Jirka zaloha na volny.cz
Sobota Květen 30 11:41:06 CEST 2015

Hmmm....ja to vidim asi takto:

1) rozhodne se necitim jako "militantni" obhajce Linuxu (i kdyz v dnesni
rozmekle politickokorektni dobe je za militantni, agresivni,
arogantni....janevimco povazovano snad kazde jasne a principialni
stanovisko, takze odtud klidne vitr vane)

2) ano, kazdy system ma klady a nedostatky. Co je pro me u Linuxu zcela
zasadni je to, ze me nikdo k nicemu nenuti a pokud mi neco nevyhovuje,
muzu si to zcela svobodne zmenit. To je natolik dulezita vlastnost, ze s
prehledem vyrovnava mnoho pripadnych nedostatku.

3) taky si muzu vybrat, zda o necem do nekonecna kecat, nebo to proste
udelat (just do it). Ja jsem si coby letity DOSak a Windowsak ten Linux
vybral a "udelal to". Jsem spokojeny.

Pane kolego, neberte to vyse napsane jako utok (viz bod 1), obvykle se
shodneme, ale ja se proste nechci ponorovat do nekonecnych uvah o lepsim
ci horsim, ale potrebuju v necem pracovat....

--
Jirka