Problém s elektronickou zátěží

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Sobota Květen 30 10:47:35 CEST 2015

To je krása :-).

Ale vy tu zátěž máte určenou pro konkrétní napětí. Pak je výhodnější
pálit energii v odporech. Ale já chci univerzální zátěž pro široký
rozsah napětí. Pak mi nezbývá než pálit to v tranzistorech.

Baluova rada částečně pomohla ale ne zcela. Nezbude než se pokusit dát
do toho jiné OZ. Našel jsem TLE2141 které jsem schopen koupit (má je
Farnell) i zaplatit (je jich potřeba 10). Ty by snad mohly vyhovět.

     Martin.