OT: Jak spustit na Linuxu program bez instalace?

ZU1234 zu1234 na seznam.cz
Pátek Květen 29 12:00:31 CEST 2015

Dne 29.5.2015 v 11:30 Josef Štengl napsal(a):
> https://en.wikipedia.org/wiki/Filesystem_Hierarchy_Standard
1)
Ne zcela související připomínka pro (mne a ostatní) začátečníky: uživatel
root má standardně jinak nastavenou proměnnou prostředí PATH
a proto 'vidí' více programů než běžný uživatel.
Například má v PATH navíc adresář /usr/sbin .
Pokud tedy systém oznámí "příkaz nenalezen", ještě to neznamená že
neexistuje.

2)
Zvolil jsem debian už dávno.

3)
Zrovna dnes se mi podařila bota jako už dlouho ne.
Prohlédl jsem si logy:
vi /var/log/tomcat8/
a pak jsem je chtěl smazat:
rm /var/log/tomcat8/ *
Pokud se vám to zdá ok, tak jste (jako já) přehlédli tu mezeru
mezi posledním lomítkem a hvězdičkou.
Naštěstí jsem stál v adresáři se zálohovaným obsahem.