perspektiva řady Xmega od Atmelu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Květen 28 22:02:08 CEST 2015

Xmega asi není špatný procesor, jen přišel v blbou dobu a za blbou cenu.
Nakonec se podívejte, kolik nových projektů vzniká s Xmegou a kolik s ARMy.

A taky zkuste zvážit, jak snadno se dostanete k levným deskám, pokud tedy
nechcete na všechno hned navrhovat tišťák. S Xmegou toho od Číňana myslím
moc nedostanete, kdežto levných malých kitů třeba se STM32F1 je na eBay
spousta už od nějakých 5 USD, stejně tak samotné procesory.

Funguje tady kladná zpětná vazba - něco se víc používá, tak jsou pro to
lepší
SW a dostupnější HW, tím pádem se to víc používá ...

Říká se: neber si škaredou ženskou, zůstaneš pak na všechno sám. No a u těch
procesorů  to platí podobně.  ;-)

PL