Re: perspektiva řady Xmega od Atmelu

Zdeněk Lada zdenek023ster na gmail.com
Čtvrtek Květen 28 19:01:27 CEST 2015

Líbí se mi 12 bitový A/D převodník místo 10 bitového, více 16 bitových PWM
kanálů, a hlavně u dražších modelů to že interně obsahují D/A převodník. To
by mi umožňovalo navrhnout jednodušší zapojení a zjednodušilo desku
plošných spojů... Navíc učím studenty, tak bych chtěl aby pracovaly
smikrokotroléry, které nebudou za pár let zastaralé a mohl jim poradit s
případnými problémy během vyvíjení aplikace.

Zdeněk