Problém s elektronickou zátěží

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Čtvrtek Květen 28 18:50:40 CEST 2015

Ahoj Jardo,

Změna R50 nemá žádný vliv.

DPS je jednostranná. Druhý konec R47 končí ve vzduchu a je měděným
páskem spojen s ostatními snímacími odpory. Na desku je tento konec
připojen vzduchem krátkým drátem do pinu mezi C11 a C13 na DPS.

Stabilita se zvyšováním kondenzátoru C10 zlepšuje.

Jo a ze zdroje to neleze. Na svorkách zdroje je čisté SS napětí
(respektive ten sinus je tam vidět jen nepatrně). Na svorkách zátěže (za
přívodními kabely) už je rozkmit ve voltech. Navíc by to musely dělat
všechny zdroje které tu mám - taky mě to napadlo. Ale našel jsem jeden
zdroj který je opravdu vadný :-).

     Martin.