Problém s elektronickou zátěží

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Čtvrtek Květen 28 18:34:33 CEST 2015

Ahoj,

To mě taky napadlo. Proto jsem na té zkušební desce zapojil mezi OZ a
tranzistor budící stupeň se dvěma tranzistory např. podle
http://www.strasil.net/pub/files/zatez-dokumentace.pdf . Chová se to ale
stejně.

Stejně tak nepomohlo buzení přes větší odpor (1k) což by sice snížilo
strmost hran ale oddělilo by to OZ od té kapacity. Navíc v takovém
zapojení jako to mám já je to mnohokrát popsáno na webu. Já si jen v
simulátoru pohrál s hodnotami součástek tak aby byla strmost hran co
největší. Ale tomu mému simulátoru se možná nedá moc věřit když se mi to
v něm nepodařilo rozkmitat. Používám LT Spice IV.

     Martin.