Re: laserová tiskárna - doporučení

Čtvrtek Květen 28 10:29:21 CEST 2015

Vorwerk Kobold (to je jeden z lepších vysavačů) má HEPA filtr až za
motorem, je to vidět tady na tom obrázku:

http://www.evoluzione-casa.it/wp-content/uploads/2013/02/Vorwerk-Vk-130-131-05.jpg

http://www.evoluzione-casa.it/prodotti/vorwerk-vk-130-131/

Ale k tomu má ještě jeden jemný filtr před motorem, vlastně se mu i říká
"motorový filtr". Je to taková plochá mřížka s tkaninou.

P.K.

Dne 28. května 2015 10:13 Kručinský Ladislav <ladislav.krucinsky na linde-mh.cz