Re: laserová tiskárna - doporučení

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Středa Květen 27 22:22:50 CEST 2015

Ono to možná souvisí s tím, že HEPA filtry se používají jen na
dofiltrování, ale hlavní objem nečistot pojme papírový sáček. Takže u
některých napodobenin vysavače se můžou dávat za motor, ale já třeba
mám ve vysavači před motorem něco podobného tomuhle
http://www.karchersas.cz/vyrobek.asp?PID=%27H936-331%27
a před ním je normální filtrační sáček (tedy moc normální ne, vejde se
do něj tak 20 kg smetí, ale princip je týž).

Aleš Procháska