Re: laserová tiskárna - doporučení

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Květen 27 19:10:21 CEST 2015

 27.5.2015, 19:04:08

Rozhodne by toner nemel projit pres HEPA filtr, ktery by mel s velkou
ucinnosti zachytavat i castice o rad mensi nez bezny toner.
Ale napada mne, zda ony vesele prihody z nataceni, nemohou byt
casto spusobeny spise tim, ze vysaty toner, po vypnuti vysavace,
"vybehne predem", jak na silne nabite castice toneru pusoby odpudive
elektrostaticke sily.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz