Zmatene krokovani v Composer Studiu

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Středa Květen 27 12:36:03 CEST 2015

Optimalizace? Málo ladících informací? Chybně přehraný SW?

Také možno podívat se do Dissasembly okna, co se děje, většinou mě to pomohlo.

Pokud se nebude měnit obsah registrů (minimálně PC by se měnit měl), tak je to rozbité (nejsem schopen říci od mého stolu
co tomu je).

XDS100 také nevyniká spolehlivostí ani rychlostí, zejména pro ARMy.