Odruseni analog-digital pomoci SMD perlicek

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Pondělí Květen 25 23:42:36 CEST 2015

Pokud vám jde o audiofrekvence, pak na ně zapomeňte.

Impedance chipbeadu je zpravidla udávaná na 100MHz, takže pokud zařízení
nejde do zkušebny, nebo neruší rádio, nebo si nezaruší svůj vlastní RF
vstup (wifi, bluetooth), nepoužívejte je.

Jediné co v takovém případě poskytnou při správném zapojení do obvodu,
je ochrana proti ESD.

Pro útlum na audiu budete potřebovat mnohem větší indukčnost.

Chipbead má indukčnost max v jednotkách uH.

Jakub Ladman