Nabízím fůru barevných káblíků

Pondělí Květen 25 15:00:03 CEST 2015

Zdravíčko kolegové,
nabízím za poštovné fůru (asi tak krabici od velikých bot) různobarevných lanek jejichž původ je v kabelových svazcích vysokozdvižných vozíků - viz foto na http://lada.issa.cz . Jsou převážně s průřezem 0,5mm2 a 0,75mm2 ale najdou se i vyšší hodnoty, délka nepřekročí 2m, spíše bývají kratší. Nějak se mi jich tady nakupilo povícero a potřebuju to množství zredukovat. Značné procento z nich jsou z kabelu do oje ručně vedeného vozíku, tedy vysoce ohebné - velmi dobré pro různé měřicí šňůry (výrobci utekla montážní nekázeň a kabely se v jednom místě ostře lámaly a některé z nich jsou "načnuté" - dá se to poznat a ze svazku 12 vodičů to bývá tak jeden, dva.
Mám pouze jednu podmínku: čestné slovo, že to nezapálíte a vyhořelou měď nedáte do sběru - to bych uměl taky ale v životě bych to neudělal.
Najde se někdo, kdo to využije?

Ing. Ladislav Kručinský