OT - Mycka a lednice

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Pondělí Květen 25 14:51:46 CEST 2015

Problém je hlavně u nových lednic bez výparníku. I když netuším jaký rozdíl ve funkčnosti je mezi výparníkem vně a výparníkem ukrytým uvnitř lednice kde se přes boky lednice odevzdává teplo ven. Kompresor je tam taky snad skoro ten samý akorát jinak řízený, tak snad použitá jiná chladící kapalina a s tím možná malinko jiný střeva toho „co vyrábí chlad“. U žádné starší lednice (výparník vně) jsem tyto zvuky nepozoroval.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel KREJCI
Sent: Monday, May 25, 2015 2:04 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT - Mycka a lednice

Hm, nase Electrolux (cca 10 let stara) je potichu a ani nepoznam kdyz zrovna kompresory makaj. Citim se podveden!

PK

>Moľná by stálo za to udělat na YT kompilaci zvuků moderních lednic s vtipnými obrázky.

V suvislosti s tym by bolo este zaujimavejsie urobit deglobalizacnu
tabulku, napr. ze Jaromirov AEG/Elektrolux chrochta rovnako ako moj
Whirlpool preto lebo ten obsahuje creva zo Zanussi vyrobene v zavode Lehel
;-)

wek

http://en.wikipedia.org/wiki/Electrolux#Brands