OT - Mycka a lednice

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Pondělí Květen 25 13:38:15 CEST 2015

Možná by stálo za to udělat na YT kompilaci zvuků moderních lednic s vtipnými obrázky.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Monday, May 25, 2015 1:02 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT - Mycka a lednice

Pomůžete. Ta škála zvuků teď bude mnohem barevnější a tedy zábavnější.
A zvuky nejsou firemně-specifické. Máme lednici Bosch, a ta občas kňučí (jako malý pes), občas sténá (jako hříšníci v pekle).
Kolegyně má taky Bosch, dokonce dost podobný typ, a ta zase střílí. Čas od času se ozve dost silný zvuk, něco jako vzdálený výstřel nebo naopak velmi blízké prasknutí větve.

PL