OT - Mycka a lednice

prochaska na divesoft.cz prochaska na divesoft.cz
Pondělí Květen 25 10:11:55 CEST 2015

Asi konstruktéři nečetli doporučení starého praktika B. Dobrovolného
(autor knih o strojírentví z poloviny min. století), který říká, že když
už mašina musí dělat hluk, ať aspoň není disharmonický :-) Mohli tam do
toho řízení kompresoru aspoň zakomponovat nějakou muziku s možností
uživatelského uploadu.

Aleš Procháska