[OT] Old maps.google.com

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Květen 22 15:22:08 CEST 2015

 22.5.2015, 15:11:57

Ja pouzivam spise tuzemske mapy. Tam take novelizovali, nekdy snad
loni. A rozdil ?
Na stare mape, kdyz jsem kliknul na nejake misto, zobrazily se jeho
gps souradnice a nadmorska vyska. Nove se nadmorska vyska nezobrazuje,
zobrazi se jen v pripade kdy jde o koncovy bod nejake trasy.
U fotomapy je to jeste horsi. V puvodni mape, bylo mozne zapinat a
vypinat zobrazeni ruznych topografickych objektu, jako jsou silnice,
nazvy obci, vodni toky a pod. V nove to nijak nejde. Co soudruzi ze
seznamu rozhodli, ze tam bude, to tam je a basta.
Jestli je to dobre nebo spatne, nech si kazdy rozhodne sam.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz