JTAG J-link z eBay, upgrade firmware

Milan B. milan na bastl.sk
Čtvrtek Květen 21 12:40:59 CEST 2015

On 5/18/2015 10:57 PM, Petr Labaj wrote:
> Já vím, že je verze 0.9.0 oficiální.
> Úplně náhodou jsem to stahoval včera v noci, a hlásilo mi to, že verze
> 0.9.0 je 22 minut stará. :-)
> Já se jí nebojím, ale ona se asi bojí toho ST-link adaptéru, že s ním
> chce mít jenom jeden styk a dost.

Este je moznost, ze problem je so samotnym USB stackom. Boli pomerne
velke problemy s implementaciami *hci (to bol aj dovod preco Torvalds
verejne navrieskal na tu babu z intelu). Takze mozno nejaky ten kernel
update pomoze.

Len tak z akademickeho zaujmu som vyskusal 2x STLink. Ked odhliadneme od
problemu s tymi binarnymi seriovymi cislami, chodi to hladko. A aj mozem
stopovat a startovat openocd do sytosti, po jednom aj naraz, vzdy sa chytil.

Mimochodom, jeden z tych STLink-ov je taky ten hnusny fialovy klon za 5
dolarov
(www.ebay.com/itm/Mini-ST-Link-V2-stlink-Emulator-Downloader-STM8-STM32-With-Metal-Shell-/271699556039)
- a FW update prezil. S tymi cinanmi to nie je az tak zle....

-m-