OT Pomaly NAS - male soubory

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Květen 21 11:27:49 CEST 2015

On Thu, 21 May 2015, RV wrote:

> Jinak vcera jsem udelal nejaka mereni - vygeneroval jsem nekolik sad souboru
> o velikostech 10B az 1MB a poctu 5.000 kusu a dal je vzdy downloadovat i
> uploudovat na NAS. Je to vcelku drsne. :-(
> 		Up		Down
> 10B/50kB	0,4/02:07	1,0/00:50
> 100B/500kB	4,2/02:00	12,5/00:41
> 1000B/5MB	37,9/02:12	76,3/01:06
> 10kB/50MB	266,2/03:09	35,2/23:41
> 100kB/500MB	3525/02:23	216,8/38:27
> 1MB/5GB	7270/11:29	1631/51:05
> 		veskere rychlosti v kB/s

Jinymi slovy dava to cca 40 IOPS pro zapis a 100 IOPS pro cteni. To
se dalo vcelku cekat pokud nepracuje jen pro vas.

To cilove pole je nejak hodne zamestatne ze ta rychlost neroste linearne ?
Ta prenosovka u vetsich souboru je dost mala, bud je hodne zatizene nebo
je tam neco hodne spatne. Zajimavy je ten rozdil zapis/cteni ve prospech
zapisu. Asi ma dobrou cache :-)