linearne stabilizatory

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Květen 20 19:48:33 CEST 2015

No, aby sme to uzavreli:

>lebo vystupny tranzistor pracuje v linearnej oblasti.
>V spinanom zdroji pracuje vystupny tranzistor v on-off-rezime.

Ano, toto je zrejme ta nudna spravna odpoved... ;-) Dakujem, Riso.

> http://www.juls.savba.sk/poradna.html a bud si isty,
> ze ti to vysvetlia, pripadne to vytmavia vsetkym co pouzivaju

Ja tam toho smajlika vidim aj ked nie je napisany, ale, celkom vazne, ja si
myslim, ze ti ludia nie su uplne padnuti na hlavu, a kebyze su v kontexte
(t.j. vedia, ze je to odborna zalezitost (co sa da odhadnut) a ze to bola
otazka na fore kde je ocividne v danej veci pomerne fundovane osadenstvo,
a ze sa to pytal wek :-) ), tak by sa asi neponahlali s odpovedou a najprv
by asi pockali, co to osadenstvo na to povie. Napokon, ta otazka bola asi
viac odborna nez jazykovedna, a Risova odpoved to vlastne potvrdila.

> Tedy pokud je toto Va±e největ±í starost,

Budim pocit, ze je?

>Lineární jsou aµ teď.
>Za totáče byly jenom kruhové/oválné.

:-D

>Aj ked spravnejsie by bolo "stabilizatory od linearu"

:-D

V podstate som potreboval prave tieto dve odpovede (aj ked som bol uprimne
zvedavy takze potesila aj ta prva) :-)

wek

Daląí informace o konferenci Hw-list