OT Re: ach ta dnesni mladez

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Středa Květen 20 17:47:29 CEST 2015

Vynechme distribuci, vyvoj polovodicu, marketing a vyrobu.
Mne zajima jestli je tam skutecny vyvoj nebo se jen zkopiruje co se da a
hlavne se upravi grafika aby to vypadalo lepe?
Posledni dobou narazim na drobne nedostatky, ktere by u produktu s tak
drahym vyvojem nemely byt. Napriklad nejde poslat z iPhone fotky pres
Bluethoot. Coz je zcela bezna cinnost na dovolene. Nebo neni vyresena
norma pro posilani GPS pozice pres SMS. Kazda aplikace to ma jinak.
(Lidi bloudi celkem bezne, nekteri nejsou schopni zjistit kde jsou a
jednoduche poslani GPS souradnic to je pro ne cesta na Mars.)

Michal Gregor