OT Re: ach ta dnesni mladez

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Středa Květen 20 16:28:02 CEST 2015

dobre, tak skusme trochu matematiky :-)

Povedzme ze predaju ajfonov 10 milionov kusov, dolar na vyvoj za kazdy
je 10 milionov dolarov. Kazdy rok davaju na trh novy model, t.j. kazdy
rok treba zaplatit novy vyvoj.
Hi-rank inzinier v oblasti Silicon Valley stoji rocne niekolko sto tisic
dolarov (200-300-400 polahky). Takze z toho dolara za kus mozete
zaplatit radovo 30 az 50 inzinierov.
Myslite, ze na vyvoj produktov tohoto typu staci 30 az 50 ludi?

b.