OT Pomaly NAS - male soubory

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Květen 20 11:17:17 CEST 2015

V podstatě řeší, ten share musí dělat jeden z těch serverů a ostatní se
budou na něho připojovat. Výkonově to teď valí jak nějaký čtyřdiskový
Synology přes 1Gbit, takže pokud má mít pole výkon, tak bude chyba v CIFS.
Potom doporučuju namapovat přes FC na jeden ze serverů a přes něho dělat
share. Ideální je ještě nižší vrstva, kdy to bude storage pro host v rámci
virtualizace a teprve jako virtuální disk se to přidá jednomu ze serverů.

Taky