OT Pomaly NAS - male soubory

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Květen 20 10:45:28 CEST 2015

To pole nabízí SMB share? Pokud jo, tak bych tipoval, že hrdlo je zde. Taky
to ještě může buildovat pole a u prvotní inicializace může být priorita na
to buildování. Někdy je taky potřeba udělat aktualizaci fw pole a případně i
disků.
Zkusil bych iSCSI nebo ještě lépe přímo FC na host server a odtud
distribuovat storage na jednotlivý guest servery. Bohužel s EMC nemám
zkušenosti, takže vůbec netuším, co je to za řadu a jaký má nabízet výkon,
jestli má nějakou SSD cache, kolik je osazených disků,...
Další brzda můžou být pomalý disky, pokud se jedná o nějaký obyč 7200rpm,
tak několik diskových operací současně jim docela rychle vyžere výkon.
Když se dívám na ty výsledky, tak tipuju, že je to připojeno přes 1Gbit a má
to osazeno docela málo disků (tak do 10ks).
Pro nějaký konkrétnější rady bych potřeboval vědět víc informací (způsob
připojení, způsob distribuce storage, počet disků, typ disků, cenová
kategorie pole) a taky pro kolik serverů to je vlastně určeno a případně,
jaký je očekávaný výkon.

vylučuje
> [...]
> amendments and adjustments may only be subject of further contract
> negotiation. Česká pošta, s.p. is not bound by any of its offer until the
> contract is concluded. Česká pošta s.p. considers the result of contract
> negotiations preceding the conclusion of contract non-binding. Česká
pošta,
> s.p. is not liable for termination or interruption of any contract
negotiation for
> whatever reason.
>

> This e-mail and any attached files may contain confidential information.
If you