RE: Odchytávání dat

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Středa Květen 20 09:00:54 CEST 2015


Tak jsem to vyřeąil počítáním délky pulzu (bez timeru, jenom inkrement hodnoty). Je to kód na pět řádek. Funguje to dobře. Rozptyl hodnot tam nějaký je (nula je "2-3", jednička je "5-7"), ale to nevadí, protoľe mezi jedničkou a nulou je rozdíl celkem veliký. Odečítání hodnot pomocí pevného intervalu neąlo (jeątě jsem na to koukal pomocí LA a rozjíľdělo se to).

MG

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Monday, May 18, 2015 12:36 PM
To: HW-news
Subject: RE: Odchytávání dat

>Můµete mě trochu nakopnout jak pouµít SPI pro 1-wire komunikaci? STM32...

No pouzijete to akoby to bol LA - po nasnimani prudu vzoriek spracujete.

Ale u STM32 mozete luxusne pouzit to co sa v RM nazyva PWM input mode.

wek


>-----Original Message-----
>
>Asi nejjednodussi bych videl pouzit SPI s vyssim taktem (aspon 1MHz nebo radsi i vic) a prijata data pak zpracovat po prijeti celeho paketu. 
>Podobne se da pouzivat UART pro 1-wire komunikaci (ktera je ale pomalejsi a prenos zahajuje vzdy master).
>
>Hynek Sladky
>
>
>Dne 18.5.2015 11:28, Michal Grunt napsal(a):
>> Předělávám hračku (starý tank) na digitál a pořídil jsem k tomuto 
>> účelu ±ňůrový herní ovladač od Nintenda (Čína, ebay za pár korun) a 
>> to hlavně kvůli tomu, µe to má dva analogové kniply a slibuji si od 
>> toho plynulé řízení otáček motorů (co knipl to motor). Původně jsem 
>> myslel, µe jsem koupil ovladač, který má řízení I2C, ale leµelo mi to 
>> rok v ±uplíku a aµ včera jsem zjistil, µe je to verze (k jinému typu 
>> Nintenda), která komunikuje pouze po jednom drátu (něco jako 1 wire). 
>> Na±el jsem si na internetu komunikační protokol poslal sled jedniček 
>> a nul do ovladače a ten mi odpoví 24 bitovou hodnotou (zkoumáno 
>> pomocí log. analyzátoru) takµe komunikace je funkční. Problém je v 
>> tom, µe mi dělá potíµe komunikaci odchytit procesorem. Jeden bite má 
>> délku pouhých 5us (dle log. analyzátoru 4.4 - 4.5us). Prvních 8 bitů 
>> odchytnu (jsou to zrovna tlačítka a ty mě momentálně nezajímají, ale 
>> funguje to, na tlačítka to reaguje), ale dal±í uµ mi dělají problémy. 
>> Kdyµ jsem na to koukal log. analyzátore
 m tak se průběhy (časování) při kaµdém poµadavku tro±ku mění takµe nelze pouze čekat x us a zkontrolovat vstup... Jak se tohle ře±í? Mám čekat na sestupnou hranu, počkat cca 2-3us zkontrolovat vstup a na dal±í pul zase čekat na sestupnou hranu?
>>
>> http://www.int03.co.uk/crema/hardware/gamecube/gc-control.html
>>
>> MG
_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz Hw-list na list.hw.cz http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list


Daląí informace o konferenci Hw-list