OT: ach ta dnesni mladez

Středa Květen 20 08:47:34 CEST 2015

Dne 19. května 2015 21:18 Kuba Jan <honza.kuba na gmail.com> napsal(a):

>  Ked idem s niekym na pivo idem s niekym na pivo, nie cumet do telefonu.
> Mate nejakych divnych kamaratov :-)
>
> Já nepsal o kamarádech.... ( ani  pan Kadecka nize )  Kamarád a kolega (
> většinou práce) je u mě dost podstatný rozdíl  :-)

Přesně, tohle byli kolegové i když ta hospoda byla v kamarádským duchu...

Pak jsme byli jednou v hospodě, opět s kolegy a bohužel i se dvěma
rakouskými a ty místo aby si sedli vedle sebe, tak seděli napříč, takže nás
tam bylo asi osm Čechů a dva Rakušáci, který si pak úhlopříčně povídali
přes celej stůl... větší nudu jsem snad nikdy nezažil, nebralo to konce,
chtělo se nám spát, ale holt jsme čekali až to rozpustí ten Rakušan, co to
oficiálně vyhlásil. A teď si představte, že polovina lidí umí jen anglicky,
druhá jen německy, jazyky u stolu se střídaly, takže v reálu každej rozuměl
sotva polovině. Jestli mě na takovou sešlost ještě někdy pozvou, tak se
vymluvím, že mě bolí zub nebo noha...

P.K.