ovladac pro diagnostiku/krabicku USB ELM 327 v1.4. ?

Tomas Chvatal tchvatal na fordiag.cz
Úterý Květen 19 15:32:00 CEST 2015

Po pripojeni by mel byt videt ve spravci zarizeni VID/PID, ne ?
To uz pak dohledat.

s přáním hezkého dne / Best regards
Tomáš Chvátal
tchvatal na fordiag.cz

----- Původní zpráva -----
Od: "Kubat Tomas" <tomas_k na comap.cz>
Komu: <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: 19. května 2015 15:07
Předmět: ovladac pro diagnostiku/krabicku USB ELM 327 v1.4. ?

Dobry den.
pred lety(2011) jsem si k jeepu koupil jednoduchou OBD diagnostiku, na
fakture   oznacenou jako ELM 327 v1.4. v te dobe jsem asi fungoval jeste
na XP a ted prisla chvile, to  rozchodit na w7/64. s tim, co jsem si k
tomu ulozil, se to nepovedlo.. pri pokusu vnutit/nainstalovat  ovladac,
porad jen "neobsahuje info o hw a prd" .
uz jsme psal prodejcovi, ale ardeji bych fungoval okamzite.
nemate nekdo ovladac pro usb ?
brouci v krabicce jsou prebrouseny, tak netusim co tam je.
dekuji.
tomik.