ach ta dnesni mladez

Martin Záruba swz na volny.cz
Úterý Květen 19 13:12:02 CEST 2015

Tato kombinace se mi také velmi osvědčila. Malý, celkem odolný telefon
dualsim (Nokia515) a notebook. Internet je na tom telefonu na hranici
použitelnosti pro velmi jednoduché úkony, ale  jako AP je perfektní.
Doma je notebook připojen do sítě nebo pokud jej potřebuji vzít do
místnosti, kde není UTP tak domácí WiFi a venku přes telefon. K němu BT
myš, takže ji lze buď používat normálně, nebo ji držet v ruce a obracet
s ní stránky prezentace při školeních.

Martin Záruba