ach ta dnesni mladez

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Květen 19 11:53:01 CEST 2015

Prve na co si budete musiet zvyknut bude, ze ho budete nabijat kazde 2-3 dni
(po vypnuti vsetkych smart funkcii sa da raz za tyzden)
telefonovanie so smarfonom bude vzdy pohodlnejsie (napr. velkost tlacidiel)

Telefon bude vzdy na telefonovanie, je jedno aky bude velky
Tablet bude vzdy len na hranie a citanie
Na pracu je notebook alebo PC

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Tuesday, May 19, 2015 11:45 AM
To: HW-news
Subject: Re: ach ta dnesni mladez

Když já se neustále nemohu rozhodnout, jestli si to mám pořídit nebo né.
Proč jo - občas by se internet hodil
proč ne - jsem zvyklý na telefon (placaté véčko) který neustále nosím v zadní kapse a když si sednu do auta, sednu si na mobil a on to v pohodě přežije. Velký displej by už měl asi problémy. Pak mobil s dostatečně velkým displejem by se asi těžko vešel do kapsy. Naklonovat simkartu a mít oba mobily na jednom čísle asi nejde. Mít druhý mobil jen na data - no taky by to šlo. Ale pak už bych uvažoval, jestli to má být mobil, nebo nějaký menší tablet ... fakt nevím Anděl