RE: laserová tiskárna - doporučení

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Úterý Květen 19 09:14:17 CEST 2015

Když jsem teď instaloval tu moji novou HPLJ M251 tak jsem byl mile překvapen - nabídlo mi to instalaci pouze driveru. Sice ta volba nebyla na první pohled zjevná ale byla tam. Taky mi vadí ty balíky balastu. A ta tiskárna má skvělé webové rozhraní takže kromě driveru nic dalšího není potřeba.

	Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Martin Hanek
Sent: Tuesday, May 19, 2015 8:23 AM
To: HW-news
Subject: Re: laserová tiskárna - doporučení

HP snad nikdy nemeli normalni ovladac, ale jen obrovsky softwarovy balik
se spoustou balastu. I kvuli tomu jsem se jim vyhybal. Mam Canon LBP2900
(pravda uz je stara) ovladac pro Win8.1 ma neco pres 11 MB.
Koukam, ze pro aktualni tiskarnu LBP6030 je uplne stejny driver, takze
odpoved na Vasi otazku je, ano existuje.

Martin Hanek