ach ta dnesni mladez

Úterý Květen 19 08:51:02 CEST 2015

p.s. Když mě v Ženevě okradli kapsáři, tak telefon mi nechali, asi když
viděli, že to má tlačítka, tak mi sebrali jenom peníze. Přítulkyně dostala
smartfoun od Ježíška (= ode mě) a užila si ho asi 14 dní, než jí ho šlohli.
Teď má zase smartfoun, ale už si dává pozor. Zato je nemožné se jí dovolat,
typicky když jí volá její máma, tak zavolá mě, protože já obvykle vím, kde
telefon mám a obvykle ho slyším. Ona ho má skovanej v čupr koženým pouzdru,
který zakrývá reproduktor a zvonění skvělě utlumí, takže to neslyší, ani
když má telefon náhodou u sebe.

P.K.