ach ta dnesni mladez

AZe aze na seznam.cz
Úterý Květen 19 08:37:06 CEST 2015

Od té doby, co nenosím hodinky, mám víc času. A je to už víc než 15 let. “Chytrý” mobil nemám a nechci. Vidím tu příšernou závislost na něm u kamaráda.....
aze

From: Pavel Kadečka
Sent: Tuesday, May 19, 2015 2:21 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: ach ta dnesni mladez

Seděli jsme s kolegy z práce v hospodě, pili pivo a kecali. V tom jeden z nich vytáhl mobil a začal něco hledat o probíraném tématu na internetu. A to se stalo ještě několikrát. V jednu chvíli si všichni kolegové hráli se smartfounem a šoupali prstama po dotykáči. Tak jsem vytáhl svou tlačítkovou nokii a abych aspoň trochu zapad, začal jsem listovat ve starých SMSkách, co jsme si psali s přítulkyní ;)

Poslední dobou mě vytáčí přítulkyně, že má v telefonu internet a fejsbůk a hraje si s tím častějc, než by se mi líbilo. Tím myslím třeba to, že si povídáme, jí cinkne zpráva z FB a ona začne chatovat. Takže jsem ji varoval slovy "es kommt der Tag" neboli "přijde den", kdy jí s tím krámem švihnu vo zem, aby jí to nerozptylovalo a mohla se mi naplno věnovat.

IMHO dnešní mládež by i uměla ty odpory spočítat bez mobilu, ale proč, když na telefonu je to rychlejší. Než přišly kalkulačky, taky lidi všechno počítali z hlavy nebo tužkou a papírem.

P.K.