OT: ach ta dnesni mladez

Úterý Květen 19 01:26:25 CEST 2015

Stal jsem ve fronte u slona a asi 20 lety chlapec stojici prede mnou se
s kamaradem domlouval, ze koupi nejake ledky. Pak vytah mobil, pustil
nejaky LED resistor calculator a podle toho k tem ledkam kupoval odpory.
To uz dnesni mladez neumi bez mobilu vydelit dve cisla? Nebo snad nevi
jak se to pocita? Slysel jsem ze v Japonsku se opovrhuje lidma, co jsou
zavisli na chytrych mobilech, protoze pak na tom hledaji uplne vsechno a
prestavaji si namahat mozek. Treba to jednou dojde i k nam a svet bude
zase normalni.
Andel