JTAG J-link z eBay, upgrade firmware

Milan B. milan na bastl.sk
Pondělí Květen 18 22:49:03 CEST 2015

SWD pre JLink vo verzii 0.8 proste nie je. Mozno v starsich verziach
chodilo SWD s inymi adaptermi, ale pre JLink je implementovane az v 0.9.
Vzdy to je kombinacia adapter/protokol, co musi byt podporovana.

OpenOCD pouzivam pod Linuxom, kompiloval som ho sam, ziaden problem s
opakovanym pripajanim.. A to ho este pouzivam vo virtualke a USB mapujem
cez KVM...

Mimochodom, zda sa ze 0.9 sa prave v tychto chvilach stava oficialnym...
na SF je cerstvy balik 0.9.0  (ziadne RC) a dev verzia je 0.10... tak sa
jej tolko nebojte :)

-m-