Vrtění tělesem v beztížném stavu

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Květen 18 21:36:45 CEST 2015

Zdravím,
  ano, toto bych asi byl schopen pochopit. Čemu ale nerozumím, je téměř
"obdélníkový" průběh toho překlápění s poměrně velkou periodou.
Chápal bych, kdyby ta "překlopení" následovala za sebou vlastně okamžitě,
kdyby to byl spojitý proces. Ale tady to vypadá, že po jistou dobu se to
dokonce stabilizuje a že se to točí takřka "rovně", ale pak začne být
zase znatelná výchylka té "odbočky" do strany a zase se to bleskurychle
překlopí, aby to pak zase vypadalo, že to zůstane v tomto stavu napořád.
Zajímal by mne třeba výpočet doby kyvu toho překlápění :-).
  Zdraví Pavel