Obejiti certifikace vyrobenych elektro zarizeni - stavebnice

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Květen 18 20:04:47 CEST 2015

On Mon, 18 May 2015, Martin Vancl wrote:

> Udajne to takhle resi napr. Raspberry Pi. Malina neni vyrobek, pouze stavebnice.
> Co jsem slysel, tak by melo stacit, aby uzivatel napr. vlozil IO do
> patice a razem nejde o vyrobek.

Takhle si to puvodne planovali ale pak jim urad v Britanii naridil tu
certifikaci udelat kdyz planovali ty mnohatisicove serie. Kdyby to bylo
par kusu tak by jim to zreme proslo. Tenkrat se kvuli tomu prece zdrzelo
uvedeni maliny na trh.