Re: Re: [OT][MEC] Vrtání

prochaska na divesoft.cz prochaska na divesoft.cz
Pondělí Květen 18 15:05:16 CEST 2015

> No ten poslední je sice pěkný, ale 4000Kč bez DPH je příliš za 100mm,
> nejsem si navíc jist co tato čína vydrží.
> Prostřední je právě ten představitel číňana bez rozumného vedení čelistí,
> takové ro rozviklané nic moc.
> První vypadá vcelku masivně, ale musel bych to mít v ruce.
> Co jsem našel tak se mi nejvíc pozdává toto
> http://www.markagro.cz/otocny-sverak-fq/

Namátkou jsem se na jeden z nich podíval. Cituji: "Při výměně čelistí je
zapotřebí mechanicky opracovat jejich dosedací plochy za účelem dosažení
přesnosti, uvedené v technických parametrech." Přeloženo do češtiny to
znamená: "vyhnout se velkým obloukem a nebrat, ani kdyby to prodávali za
10 Kč/kg".

Aleš Procháska