Re: [OT][MEC] Vrtání

prochaska na divesoft.cz prochaska na divesoft.cz
Pondělí Květen 18 14:28:02 CEST 2015

Pak bych to vůbec nelámal přes koleno a to radeco tam normálně přilepil
epoxidem :-)
Pro vrtačku to stačí. A s tím, že není k sehnání dobrý svěrák k vrtačce za
rozumnou cenu bohužel musím souhlasit...

Aleš Procháska