Umely horizont - akcelerometr, magnetometr?

Martin Locker locker na vosrk.cz
Pondělí Květen 18 14:01:49 CEST 2015

Na toto se používá nejčastěji kombinace gyroskopu a akcelerometru (pro vyrovnávání driftu). Pokud chci i směr, tak se přidává i magnetometr. Je to v každé kvadrokoptéře (či jiné droně). Najdete to pod názvy IMU (inerciální měřicí jednotka) nebo AHRS (??).

Sám jsem si zkoušel to naprogramovat na STM32F3 Discovery Kitu, tam jsou všechny potřebné snímače (to jen pro inspiraci).

Martin Locker