laserová tiskárna - doporučení

Roman Vostřel vostrel na lit.cz
Neděle Květen 17 16:30:02 CEST 2015

Chce to sledovat akce výrobců. Na vánoce se třeba dala koupit OKI MC362
v akci výrobce za 5000Kč (měly cashback 8000Kč). V té době zrovna
dosloužila HP 2600, tak ji mám doma, peníze opravdu do měsíce byly
zpátky účtě. Zatím vytištěno 100 stránek, startovací tonery jsou na 90%,
ostatní spotřebák ukazuje na 98-99%. Až na ty rozměry a váhu jsem
spokojen. Nejvíce ale používám funci scanneru s duplexem  s ukládáním do
PDF.