OT mech: roxory

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Pátek Květen 15 23:47:58 CEST 2015

> Jako ze bude chodit po spickach tesne po kraji ? To asi ne.

Jestli to dobře chápu, tak to má být 25 cm široká lávka těsně u zdi.
Taková domácí ferrata :-) Zkuste si to představit :-) Já bych rozhodně
to zatížení bral na kraji -- bez ohledu na to, že statika se vždy
počítá pro nejhorší případ.

Aleš Procháska